BLACKPINK’s Lisa Spotted at a Restaurant in Paris Getting Affectionate With Rumored Boyfriend TAG Heuer’s CEO Frederic Arnault

قضیه شایعه شدن دوست پسر لیسا

لیسای BLACKPINK در رستورانی در پاریس دیده شد که با دوست پسر شایعه شده، فردریک آرنو، مدیر عامل شرکت TAG Heuer محبت می کند.


لیسا، یکی از اعضای گروه کی پاپ BLACKPINK، شایعه شده است که در پاریس به همراه فردریک آرنو و برخی از دوستان پاریسی آنها دیده می شود.
• لیسا در کنار دوستان پاریسی که توسط یکی از طرفداران در حال غذا خوردن و صحبت در رستوران 🍽 در پاریس دیده می‌شود، بسیار زیبا به نظر می‌رسد، و او از این موضوع آگاه است. 💙

ویدیو
کلیپ لذت بردن از لیسا از همراهی با مرد، دیده شدن در حال خنده و تکیه بر شانه مرد بلافاصله در فضای مجازی پخش شد.


علیرغم عدم تایید رسمی در مورد وضعیت رابطه آنها، کاربران اینترنتی کره ای به این خبر واکنش مثبت نشان می دهند و همچنین به لیسا تبریک گفتند.

مرد شایعه شده او فردریک آرنو است که مدیرعامل TAG Heuer است و همچنین در کنسرت BLACKPINK BORN PINK در لس آنجلس دیده شد.

کاربران اینترنت اظهار نظر کردند:

حتی شریک دوستیابی او یک شابل درجه یک است
چه اتفاقی برای دوست پسر من افتاد؟
کلاس او شگفت انگیز است ... امیدوارم که او را بی سر و صدا ببینم
وقتی لیسا را می بینم، می بینم که او جذابیت زیادی دارد، لبخند خوبی می زند و قرابت خوبی دارد.
لیسا عالیه ارزش آرنو 326 تریلیون است.
آیا جز پول چیزی برای دیدن ندارید؟ حتما فقط به بخش پول نگاه کرده اید، او سرگرمی های زیادی دارد، بنابراین حوصله اش سر نمی رود، می تواند انگلیسی و فرانسوی را به سرعت یاد بگیرد، و خوب درس خوانده است، بنابراین او از بسیاری جهات برای لیسا بسیار مفید است.
راستش من غیر از پول چیزی نمی بینم هاها من پول دوست دارم
اومدم ویدیو رو ببینم ولی لیسا اینقدر بزرگ شدی؟
آیا لیسا در پاریس با دوست پسرش زندگی می کند؟
پاپاراتزی ها خنده دار هستند، آنها هرگز چهره یک مرد را آشکار نمی کنند.
به نظر می رسد لیسا موفق ترین فرد در زندگی است. او شخصیت مهربانی دارد... من همیشه از او حمایت می کنم.
لیسا، چه به عنوان دوست پسر خود با یک شرکت بزرگ آشنا شوید یا نه، طرفداران بلک پینک اهمیتی نمی دهند، اما قرارداد را تمدید می کنند.
احمق نباش، لیزا هم پول زیادی دارد
لیسا اما شبیه یک آسیای جنوب شرقی نیست، او شبیه یک غربی به نظر می رسد، بنابراین او به خوبی با او می آید.
من شنیدم که آرنو یک شرکت کنگلومرا است، بنابراین نگاه کردم و متوجه شدم که آرنو پسر رئیس LVMH است. امیدوارم او مدیر عامل شرکت Tag Heuer باشد.


بچها این مطلب ترجمه شده توسط ترنسلیت هست پس زیاد خوب نیست ترجمه اش ولی من همینو فقط پیدا کردم. قضیه سر اینه که لیسا با این فرد توی رستوانی فرانسوی دیده شده و میگن دوست پسر لیساهست. هنوز توسط وای جی یا لیسا تایید یا تذکیب نشده.

ویدیو رو با فلفل شکن باز کنید احتمالا باز شد.