‌⟡ ֺ آپدیت اینستاگرام رزی 💗 .. .

" امروز بلک پینک هفت سالش شد !!

لعنتی ، چیزهای زیادی هست که میخوام به بلینکها بگم … نمیدونم باید ممنونم یا متاسفم …اول از همه میخوام به خودمون بابت هفت سالگی تبریک بگم !!

بلک پینک برای من یه معجزه تو زندگی بود . من واقعا تونستم هرچیزی که تو بچگی با رویاش بزرگ شدم رو تجربه کنم و حتی بیشتر از اون رو . ممنونم ، ممنونم و بازم برای هزاران بار ممنونم . بلک پینک ، بلینک ، تدی ، کمپانی وای جی و هرکسی که به بلک پینک ایمان داشت برای این هفت سال گذشته . قلب من الان سنگینه از احساسات ، متاسفانه نمیتونم از تک تک افراد این هفت سال تشکر کنم…هفت سال !!

باک پینک واقعا هفت سالش شد ! من به هرکدوممون خیلی افتخار میکنم برای اینکه تاریخ سازی مردیم برای اینکه همیشه خوشگذروندیم و به کاری که میکنیم افتخار میکنیم .ممنونم که اینقدر بهم اعتماد داریم تو طول این زمان دراز

اعضا …!!! ما واقعا …..کارتون عالی بود !! عاشقتونم … جدی ازتون ممنونم

از تمام عشقم ، زندگیم ، روحم . "