آپدیت ویورس جیسو (برید ادامه مطلب )

 


سلام بلینکز چیکار میکنید؟ بیاین با من بازی کنید 😖!

ترجمه پیام های بلینکا به جیسو در ویورس:(شکلک 🐰🐢 یعنی جیسو هست)

🧁: واقعا وقتی عینک میزنی مردم تو رو نمیشناسن ؟ 
🐰🐢: نه فک کنم با عینک نامرئی بنظر میام ㅋ

🧁: اونی کلی اینجا عکسهای جدید بفرست 
🐰🐢: میخوام، ولی عکسی برام نمونده ㅎㅎ

🧁: جنی نفر بعدیه که تو ولاگت حضور داره ؟ 
🐰🐢: قراره باشه ؟ 🥟

🧁: بهشت یعنی این ؟ جنی هم همین الان ولاگش رو اپلود کرد . من دارم گریه میکنم از دو نفرتون ممنونم 
🐰🐢: اوه ؟ واقعا ولاگ گذاشته باید برم ببینمش ㅋㅋ 😖😖

🧁: جیسو اون شامپاینی که از مغازه کریسمس گرفتی رو امتحانش کردی ؟  
🐰🐢: یذره خوردم ولی بقیه اش توی یخچالمه ! یعنی باید بندازمش دور ؟

🧁: اونی من برای کنسرت مالزی بلیط گرفتم
🐰: تو ماه مارس میبینمت

🧁: میخوام به مناسبت ولنتاین به جیسو ۱۰۳ تا شکلات بدم.
🐰🐢: چقدر زیاده ولی ممنونم ازت ㅎㅎ

🧁: امروز رفتی پیلاتس؟؟ 
🐰: اره اونم با شکم خالی و نزدیک بود بالا بیارم 😭

🧁: بلیتای کوالالامپور رو خریدم!!
🐰🐢: مارچ همدیگه رو میبینیم♥️

🗣: ولاگ پاریست خیلی باحال بود😆حیف شد که نتونستی Versailles رو ببینی. اگه دفعه بعد وقت داشتی حتما برو عاشقتم.
🐰🐢: خیلی جاها نرفتم برای همین برای همین حتما بعد باید برم!! امتحانش میکنم

🐰🐢: خب الان دیگه وقت رفتنه! امروز ولنتاینه پس غذاهای خوشمزه بخورید !! روز خوبی داشته باشید ❤️ممنونم از اینکه ولاگ پاریس رو دوست داشتید از اونجایی که جنی ولاگ منتشر کرده بیاین همه باهم بریم ببینیمش!