بی ساید ترک های ناامید کننده بلک‌پینک.❔

اخیرا کاربری پستی با این مضمون که «کیفیت ترک های بی ساید بلک‌پینک کمی ناامید کننده است.» ایجاد کرده.
این پست با واکنش های مخالف زیادی رو به رو شده، بعضی از نظرات 🗯؛

• چی؟؟؟؟؟! اصلا تا حالا به بی سایدای بلک پینک گوش دادی که اینو میگی؟
• من بلینک نیستم اما آهنگ های b-side بلک پینک و واقعا دوست دارم و همیشه به همه آهنگ ها گوش میدم
• ولی مگه از اونا به عنوان گروهی که مردم به همه آهنگای بی سایدشون گوش میکنن نام نمیبرن؟ کیفیت البوماشون اونقدر خوب بود که منتظر موندم و همه آهنگ ها رو گوش دادم
• من بی ساید ترکای  بلک پینک و واقعا دوست دارم
• باید به تایپا گرل گوش بدید و شرط ببندید
• اونا تنها گروهین که من به تمام آهنگای بی سایدشون گوش میدم
• اونا آهنگ های کمی دارن اما کیفیتشون خیلی خوبه
• چی؟ بگو دقیقا به نظرت کدوم آهنگ بی کیفیته؟
• ولی همیشه از بلک پینک به عنوان گروهی که همه بی سایداشون خوبه یاد میشه ㅋㅋㅋ
• بچه ها می تونید چندتا از بی سایدای بلک پینک و به من پیشنهاد بدید؟
-> توصیه می کنم به Kick it، Bet You Wanna، The Happiest Girl، Tally گوش بدید.