چهار روز پیش رزی در هفته ی رهبران اقتصادی آسیا و اقیانوسیه در سانفرانسیسکو ، ایالات متحده سخنرانی کرد.

متن مصاحبه : " ارزش ما توسط اینکه ما حالا چه جایگاهی داریم مشخص نمیشه، بلکه توسط این تعیین میشه که چه چیزی مارو به زمین نزدیک نگهداشته. این پیام آهنگ خیلی ویژه‌ایه که آهنگ من داره و چیزیه که میخواستم هرروز به خودم یادآوری کنم."

(منظورش اینه که ارزش ما به چیزهایی هستش که برامون اهمیت داره حتی اگر کوچک باشه )

رزی شخصاً توسط بانوی اول ایالات متحده ”جیل بایدن“ به اجلاس APEC دعوت شده بود.

: «این یک افتخار است که زنی جوان، با استعداد و باشجاعتی باور نکردی را به شما معرفی میکنم، یک فوق ستاره جهانی که از پلتفرم های خود در جهت مثبت و خیر برای جهان استفاده میکند. او همچنین مدافع صریح سلامت روان است و با شجاعت داستان خود را با امید کمک به مردم سراسر جهان به اشتراک گذاشته است... من از اینکه امروز دعوت مرا برای پیوستن به ما پذیرفت سپاسگزارم.»

عکس منتشر شده از رزی با  بانوی اول آمریکا، بانوی اول کره جنوبی، بانوی اول فیلیپین، همسر نخست وزیر پاپوآ گینه نو، تیم کوک (مدیر عامل اپل)، همسر نخست وزیر مالزی و ریس موسسه بهداشت و درمان ایالات متحده در کنفرانس هفته رهبران اقتصادی آسیا و اقیانوسیه. 

عکس های منتشر شده از رزی در هفته ی رهبران آسیا و اقیانوسیه.