پیام کریسمس رزی به بلینک ها 

" سلام بلینکز! رزیم. کریسمس مبارک! کریسمس مبارک بلینکز! این هشتمین کریسمم همراه بلینکزه. مطمئن نیستم که چرا احساس میکنم این یه کریسمس خوش شانسیه، شاید بخاطر عددش؟

فکر میکنم روش آماده شدنم برای آخر سال کم کم و سال به سال تغییر کرده.فکر میکنم شده که بارها به چیزی امید داشتم و بعدش ناامید شدم چون فکر میکردم که طی آخر سال حتما باید خوشحال باشم.. 

پارسال، بخاطر فکرهای آخر سالم نگران بودم پس حتی نتونستم از آخر سال لذت ببرم. امسال، به جای نگران بودن برای سال آینده، میخوام به سال گذشته نگاه کنم و مراقب خودم باشم. امیدوارم آخر سالی باشه که بتونم برای اولین بار از خودم تعریف کنم که کارم رو به خوبی انجام دادم و تلاشم رو کردم بخاطر اینکه به خوبی میدونم که نهایت تلاشم رو کردم و هرکاری از دستم بر میومده انجام دادم. فکر نمیکنم به تعریف کردن از خودم عادت داشته باشم. همینطوری راحت بود پس به همینطور زندگی کردن ادامه دادم، بخاطر همینه..؟

لحظه ای رسید که از خودم خسته شدم.

پس! امیدوارم امسال، بلینکز و رزی، کمتر به خودشون سخت بگیرن و با کسایی که دوستشون دارن وقت بگذرونن، حتی از چیزایی کوچیکی که خوشحالشون میکنه لذت ببرن و سال گذشته رو جشن بگیرن.‍‍

کریسمس مبارک و یه کریسمس عالی با همه عشق تو جهان از طرف هنک و رزی تقدیمتون.. (بابت همتون بی نهایت سپاسگزارم)

با عشق، رزی🤍 "‌‌‌     ‌ ‌ ‌        ‌     ‌   ‌ ‌